Zaloguj się

Przypomnij hasło

Jestem tu pierwszy raz

Zarejestruj się
Ekspresowa wysyłka
14-dniowe prawo zwrotu
Darmowa dostawa od 300 zł
Wysoka jakość
Codziennie NOWOŚCI

REGULAMIN


I. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY

Sklep internetowy działający pod adresem www.naszeubrania.pl, prowadzony jest przez:

 

 NU Sprzedaż ON-LINE

Iwona Paczuska

ul. Sucharskiego 3

08-102 Siedlce

NIP: 821-147-82-92

tel: 535 635 195

 

 II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod www.naszeubrania.pl
  2. Sklep internetowy www.naszeubrania.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową odzieży za pośrednictwem sieci Internet.

3.    Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
a.) Internet Explorer w wersji 5 lub nowszej, lub inna przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, Mozilla Firefox itp.
b.) minimalna rozdzielczość ekranu 480 x 320 pikseli.

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
  2. Ceny produktów widoczne na stronie www.naszeubrania.pl są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  3. Sprzedający wystawia paragon imienny/fakturę VAT, które stanowią potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. Jeśli potrzebna jest faktura VAT, podczas składania zamówienia należy wpisać w informacjach dodatkowych 'FAKTURA' oraz podać prawidłowe dane, potrzebne do jej wystawienia.
  4. Wszystkie  dostępne produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad.
  5. Wszystkie produkty są wyprodukowane w Polsce.
  6. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sprzedawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat.
  7. Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
  8. W zakładce NOWOŚĆI prezentujemy produkty nowe, bądź aktualnie doszyte.

 

III.  ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia można składać na stronie internetowej www.naszeubrania.pl bądź telefonicznie pod numerem (+48) 535 635 195.
  2. W celu dokonania zakupu konieczne jest założenie konta na stronie internetowej www.naszeubrania.pl oraz podanie danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail).
  3. Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz pełnych danych osobowych.
  4. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularzy zamówień znajdujących się na stronie internetowej sklepu www.naszeubrania.pl
  5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówień w przypadku:
    • nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza zamówienia
    • nieotrzymania wpłaty w terminie 5 dni od złożenia zamówienia
    • niedostępności towaru według statusu klienta
    • nieodebrania przesyłki
    • braku towaru w magazynie.

6.    Zastrzegamy sobie prawo do skrócenia okresu oczekiwania na wpłatę w przypadku, gdy klient notorycznie nie opłaca zamówień.

  1. W celu złożenia zamówienia należy wejść na stronę internetową www.naszeubrania.pl, założyć konto podając swoje dane lub zalogować się na już istniejące, dodać do koszyka interesujące nas produkty w odpowiednim kolorze oraz rozmiarze, wybrać metodę płatności i formę dostawy oraz kliknąć przycisk 'Zamówienie z obowiązkiem zapłaty'. W momencie kliknięcia wyżej wspomnianego przycisku umowę traktuje się za zawartą.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu.
  3. W celu modyfikacji zamówienia należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu - e-mailowo bądź telefonicznie.

METODY PŁATNOŚCI:

    • Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU. W serwisie PayU można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi: VISA, MasterCard. Wszystkie dane przesyłane są w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu (SSL 128 bitów).
    • Przelew tradycyjny - kupujący samodzielnie wykonuje przelew na podane przez nas dane.
    • Płatność przy odbiorze – oznacza, że należność za zamówiony towar będzie pobrana przez kuriera w momencie dostarczenia przesyłki.

 

IV. CZAS I KOSZTY TRANSPORTU

  1. Termin otrzymania przesyłki składa się z czasu kompletowania towaru oraz czasu dostarczenia przesyłki przez kuriera lub listonosza.

CZAS DOSTARCZENIA przesyłki to:

  1. Przesyłki krajowe
    • Kurier DPD – 1 do 2  dni roboczych
    • Kurier IN-POST - 1 do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (pobranie) – 1 do 3  dni roboczych
    • Poczta Polska (płatność z góry) - 2-14 dni roboczych
  2. Przesyłki zagraniczne
    • Kurier DPD - w zależności od kraju

KOSZTY WYSYŁKI:

Tabela kosztów wysyłki jest dostępna w zakładce DOSTAWA I KOSZTY.

Jeśli paczka do nas wróci z winy zamawiającego, koszt przesyłki zwrotnej i ponownej wysyłki pokrywa kupujący.
Taka sytuacja może się zdarzyć z powodu podania błędnego lub niepełnego adresu dostawy. Jeśli zamawiający podaje jako adres dostawy siedzibę firmy, zobowiązany jest do podania jej nazwy.

 

V.  ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient ma prawo odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, z nienaruszoną etykietą, czysty, pozbawiony zapachu.  Wyjątek stanowią maseczki, które ze względów higienicznych nie mogą być zwracane.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedającego lub usługodawcy albo umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, nie dotyczy nabywców towarów lub usług, którzy są przedsiębiorcami.
  3. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Zamawiający.
  4. Sklep Internetowy NASZE UBRANIA nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.
  5. W przypadku zwrotu towaru prosimy o przesłanie go na nasz adres:
    NU Sprzedaż ON-LINE
    ul. Sucharskiego 3
    08-102 Siedlce
  6. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu, który znajdziesz w zakładce Reklamacje i zwroty lub poinformować nas o tym fakcie drogą mailową.
  7. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki.
  8. Zwrot pieniędzy w przypadku płatności za pobraniem następuje wyłącznie przelewem na wskazany na formularzu zwrotu rachunek bankowy. W przypadku skorzystania z metody 'płatność on-line' oraz 'przelew tradycyjny' zwrot dokonywany jest tą samą metodą płatności. Zwrot pieniędzy może potrwać do 14 dni od otrzymania przez Sklep towaru.

 

VI.  WYMIANA

  1. Wymiana następuje przez zwrot produktów oraz złożenie i opłacenie  nowego, niezależnego
    zamówienia.
     

 

VII.  REKLAMACJA

  1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. Jeżeli kupiony towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową.

    2. Reklamację można zgłosić drogą mailową na adres: sklep@naszeubrania.pl

    3.Reklamowany towar wraz z numerem paragonu i opisem problemu należy wysłać na poniższy adres:

    NU Sprzedaż ON-LINE
    ul. Sucharskiego 3
    08-102 Siedlce

    4. W przypadku uzasadnionej reklamacji zwrócimy koszt odesłania produktu - za list polecony ekonomiczny.

    5. W przypadku odesłania inną formą, różnicę pokrywa kupujący.

    6. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w przeciągu 14 dni.

    7. Wymiary mogą się różnić, należy wziąć pod uwagę tolerancję do 2,5 cm.

    8. Klient będący Konsumentem, w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.:

    a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.


             b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w    sprawie   polubownego zakończenia sporu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

            c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

     8 . Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1]             Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane Sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

 

VIII.  RABATY

  1. Rabat możliwy jest tylko podczas trwania akcji rabatowych.
    Informację o takowej akcji wysyłamy e-mailowo newsletterem oraz publikujemy
    na naszym fanpage'u na facebooku.
  2. Warunkiem skorzystania z rabatu podczas trwania akcji rabatowej, jest wpisanie hasła rabatowego w odpowiednim polu, w trakcie składania zamówienia.
  3. Kody rabatowe nie łączą się ze sobą.



design by Difreo | powered by Speco | All rights reserved | 1.2.0