Ekspresowa wysyłka
14-dniowe prawo zwrotu
Dostawa od 1gr
Wysoka jakość
Codziennie NOWOŚCI
Sklep internetowy działający pod adresem www.naszeubrania.pl, prowadzony jest przez:
NU Sprzedaż ON-LINE
Iwona Paczuska
ul. Sucharskiego 3
08-102 Siedlce
NIP: 821-147-82-92
tel: 535 635 195
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
3. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
a.) Internet Explorer w wersji 5 lub nowszej, lub inna przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, Mozilla Firefox itp.
b.) minimalna rozdzielczość ekranu 480 x 320 pikseli.
III. ZAMÓWIENIA
6. Zastrzegamy sobie prawo do skrócenia okresu oczekiwania na wpłatę w przypadku, gdy klient notorycznie nie opłaca zamówień.
METODY PŁATNOŚCI:
IV. CZAS I KOSZTY TRANSPORTU
CZAS DOSTARCZENIA przesyłki to:
KOSZTY WYSYŁKI:
Tabela kosztów wysyłki jest dostępna w zakładce DOSTAWA I KOSZTY.
Jeśli paczka do nas wróci z winy zamawiającego, koszt przesyłki zwrotnej i ponownej wysyłki pokrywa kupujący.
Taka sytuacja może się zdarzyć z powodu podania błędnego lub niepełnego adresu dostawy. Jeśli zamawiający podaje jako adres dostawy siedzibę firmy, zobowiązany jest do podania jej nazwy.
V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient ma prawo odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, z nienaruszoną etykietą, czysty i pozbawiony zapachu. Wyjątek stanowią maseczki, które ze względów higienicznych nie mogą być zwracane.
2. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedającego lub usługodawcy albo umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni nie dotyczy nabywców towarów lub usług, którzy są przedsiębiorcami.
3. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Zamawiający.
4. Sklep Internetowy NASZE UBRANIA nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.
5. W przypadku zwrotu towaru prosimy o przesłanie go na nasz adres:
NU Sprzedaż ON-LINE
ul. Sucharskiego 3
08-102 Siedlce
Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu, który znajduje się w zakładce Reklamacje i zwroty, lub poinformować nas o tym fakcie drogą mailową. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki.
6. Zwrot pieniędzy w przypadku płatności „za pobraniem” następuje wyłącznie przelewem na wskazany w formularzu zwrotu rachunek bankowy. W przypadku skorzystania z metody „płatność on-line” lub „przelew tradycyjny” zwrot dokonywany jest tą samą metodą płatności. Zwrot pieniędzy może potrwać do 14 dni od otrzymania przez Sklep towaru.
7. Klient ma prawo do skorzystania z promocji „wysyłka za 1 gr”, jeżeli łączna wartość zamówionych produktów wynosi co najmniej 300 zł (w zależności od formy dostawy i formy płatności, po uwzględnieniu rabatów i kodów promocyjnych). W przypadku, gdy Klient dokona zwrotu części zamówienia, w wyniku którego wartość produktów zatrzymanych przez Klienta spadnie poniżej progu promocji 'dostawa za 1 grosz', zwracana wartość odesłanych produktów jest pomniejszana o koszt przesyłki wybranej podczas składania zamówienia. Wysokość potrącenia odpowiada rzeczywistym kosztom przesyłki zgodnym z cennikiem dostawy obowiązującym w dniu złożenia zamówienia. Powyższy zapis nie ogranicza prawa Klienta do odstąpienia od umowy ani prawa do zwrotu środków za zwrócone produkty — dotyczy jedynie korekty kosztów dostawy w przypadku utraty warunków promocji.
VI. WYMIANA
VII. REKLAMACJA
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. Jeżeli kupiony towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową.
2. Reklamację można zgłosić drogą mailową na adres: sklep@naszeubrania.pl
3.Reklamowany towar wraz z numerem paragonu i opisem problemu należy wysłać na poniższy adres:
NU Sprzedaż ON-LINE
ul. Sucharskiego 3
08-102 Siedlce
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji zwrócimy koszt odesłania produktu - za list polecony ekonomiczny.
5. W przypadku odesłania inną formą, różnicę pokrywa kupujący.
6. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w przeciągu 14 dni.
7. Wymiary mogą się różnić, należy wziąć pod uwagę tolerancję do 2,5 cm.
8. Klient będący Konsumentem, w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.:
a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
8 . Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane Sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
VIII. RABATY